Funky comunity
Enter in OUR comunity!
No rules, just fun, just you!
Funky comunity
Enter in OUR comunity!
Funky comunity
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare
Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 FAQ
 Cautare
Ultimele subiecte
» Red Center
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptyVin Oct 21, 2011 10:12 pm Scris de Regnatrix

» Schimbari de Nick
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptyDum Aug 21, 2011 9:58 pm Scris de Regnatrix

» Ati mai auzit ceva de Anabelle?
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptyDum Aug 21, 2011 9:56 pm Scris de Vanilla Joy

» CAZ SPECIAL : CHRIS CROCKER !!!!
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptyDum Aug 21, 2011 9:48 pm Scris de Vanilla Joy

» . Fazan .
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptyDum Aug 21, 2011 9:39 pm Scris de Erin Jade

» Fara DA si fara NU
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptyDum Aug 21, 2011 9:37 pm Scris de Erin Jade

» Psiholog?...
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptyMar Feb 02, 2010 6:04 am Scris de Regnatrix

» Ce om prost nu era de mirare in premiera ANABELLE
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptyDum Ian 31, 2010 11:56 pm Scris de Vanilla Joy

» Nesimtire curata[Cazul Yokai]
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptyDum Ian 31, 2010 11:54 pm Scris de Vanilla Joy

Căutare

Rezultate pe:

Rechercher Cautare avansata
Cine este conectat?
În total sunt 5 utilizatori conectați: 0 Înregistrați, 0 Invizibil și 5 Vizitatori

Nici unul

Recordul de utilizatori conectați a fost de 38, Mar Feb 15, 2011 5:45 pm
Parteneri
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be J5jv5s
Top postatori
Vanilla Joy (386)
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_lcapCome as you are/ As e friend/ As I want you to be Voting_barCome as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_rcap 
Regnatrix (261)
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_lcapCome as you are/ As e friend/ As I want you to be Voting_barCome as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_rcap 
Carmen_Crystal (176)
Pika-chu love u (119)
Erin Jade (110)
.Pirate.Queen. (99)
Dark Pristess (96)
sadic.angel (88)
CrazyLaraCroft (72)
JustMe (67)
Cuvinte-cheie
Sondaj
Ce parere aveti de forum?
E favoritul meu
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_lcap24%Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_rcap
 24% [ 4 ]
E foarte bine facut
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_lcap41%Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_rcap
 41% [ 7 ]
Bunicel
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_lcap29%Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_rcap
 29% [ 5 ]
Are lipsuri
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_lcap0%Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Nu-mi place
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_lcap6%Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_rcap
 6% [ 1 ]
E sec
Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_lcap0%Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Total voturi : 17

Come as you are/ As e friend/ As I want you to be

In jos 
+2
Vanilla Joy
Addicted.To.Kenny =3
6 participanți
AutorMesaj
Addicted.To.Kenny =3

Addicted.To.Kenny =3

Numarul mesajelor : 2
Data de inscriere : 11/07/2009

Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Empty
MesajSubiect: Come as you are/ As e friend/ As I want you to be   Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptySam Iul 11, 2009 4:01 am

Deci eu sunt raluca, prezentarile ma cam enerveaza.
Asa imi place de Kenny din South Park. IMi place muzica metal in general ( trash metal/ metal agresiv. metal cu influente simfonice/ death metal/ balck metal/folk metal).
Ma uit si la anime;uri preferate: Yaoi: Kire Papa, Papa To Kiss In The Dark, Junjou Romantica, Okane ga Nai si normale * ma rog*: Nana, Vampire Knight.
Am ascultat si muzica japoneza * 2 ani obsesiv, gazette/ayabie/ si alte trupe cunoscute si necunoscute*, acum mai ascult Old School Visual Kei ( La'Mule, Phobia, Madeth Gray'll, etc.) si alte trupa ca Exist Trace * indie*, Deathgaze, The Piass ( sunt si old), The Candy Spooky Theater, Paradeis, Himeyuri.
Da sa nu uit am o obsesie pentru Nirvana, TRUDA, Marilyn Manson, John 5 :X
Sus In jos
Vanilla Joy
I am L2
Vanilla Joy

Numarul mesajelor : 386
Data de inscriere : 23/05/2009
Localizare : Croft Manor

MesajSubiect: Re: Come as you are/ As e friend/ As I want you to be   Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptySam Iul 11, 2009 4:34 am

Hellos si bine ai venit aici ^^
happy posting !
Sus In jos
http://lov-anime4ever.go-forum.net
Regnatrix
Admin
Regnatrix

Numarul mesajelor : 261
Data de inscriere : 23/05/2009
Varsta : 29

MesajSubiect: Re: Come as you are/ As e friend/ As I want you to be   Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptySam Iul 11, 2009 4:35 am

Welcome here, happy posting, have fun si ai grija la sirenati : ))
Intrebare:ce te'a indemnat sa te treci pe'aci cu'n register ;; )
Sus In jos
https://funkycomunity.forumgratuit.ro
.Pirate.Queen.

.Pirate.Queen.

Numarul mesajelor : 99
Data de inscriere : 25/05/2009

MesajSubiect: Re: Come as you are/ As e friend/ As I want you to be   Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptySam Iul 11, 2009 5:04 am

NUCLEAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Oaia mea
toanta mea
(declaratii aici fara numaaaar)
te ador
Si uelcom :>
Sus In jos
Serenity

Serenity

Numarul mesajelor : 8
Data de inscriere : 04/06/2009

MesajSubiect: Re: Come as you are/ As e friend/ As I want you to be   Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptyDum Iul 12, 2009 12:31 am

hey.Bine ai venit pe fourm.
have fun & happy posting.
Sus In jos
Pika-chu love u

Pika-chu love u

Numarul mesajelor : 119
Data de inscriere : 30/05/2009
Varsta : 28
Localizare : pe scaun

MesajSubiect: Re: Come as you are/ As e friend/ As I want you to be   Come as you are/ As e friend/ As I want you to be EmptyDum Iul 12, 2009 8:32 pm

hello...sper sa te distrezi pe aici....si sa te imprietensti cu toata lumea de aici Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: Come as you are/ As e friend/ As I want you to be   Come as you are/ As e friend/ As I want you to be Empty

Sus In jos

Come as you are/ As e friend/ As I want you to be
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Funky comunity :: Funky administration :: Newbie central/ just about you-
Mergi direct la: